نظرات شما مستقیما در سایت ثبت میشود

رسوایی دیگر برای اشغالگران؛ هتک حرمت کودکان عراق و افغانستان به وسیله سربازان آمریکایی



بی‏دلیل نیست که رییس جمهور آمریکا از انتشار عکس‏هایی که در اردوگاه‏های عراق و افغانستان گرفته شده سر باز می‏زند چرا که در این اردوگاه‏ها به زنان، مردان و وحشتناک‏تر از همه به کودکان تجاوز می‏شود.


هتک حرمت کودکان عراق و افغانستان به وسیله سربازان 
آمریکایی
به گزارش خبرگزاری ابنا، گزارش‏های شاهدان عینی حاکی از تجاوز و هتک حرمت مکرر سربازان آمریکایی به کودکان بی‏دفاع عراق و افغانستان است.
«کاظم هیلاس» یکی از زندانیان این اردوگاه های شکنجه، به روزنامه‏ی "واشنگتن پست" توضیح داد که چگونه یکی از مردان یونیفرم‏پوش ارتش آمریکا ـ که به نظر هیلاس مترجم ارتش آمریکا بود ـ در جلوی دیدگان پدر و مادر یک کودک، به وی تجاوز کرده است.
در اظهارات هیلاس چنین آمده است: «آنها همه در و پنجره‏ها را با کاغذ پوشانده بودند. وقتی صدای جیغ کودک را شنیدم از در بالا رفتم و از قسمتی در بالای پنجره که پوشیده نشده بود مرد آمریکایی را در حال تجاوز به کودک دیدم. کودک بشدت مجروح شده بود. او در حال تجاوز به کودک بود در حالیکه سربازان زن هم مشغول عکس گرفتن از صحنه بودند»!
علاوه بر این، در این اردوگاه‏ها به زنان و مردان مسلمان نیز تجاوز می‏شود. بی‏دلیل نیست که «باراک اوباما» رییس جمهور امریکا از انتشار عکس‏هایی که در اردوگاه‏های شکنجه عراق و افغانستان گرفته شده سر باز می‏زند، تا مبادا یک رسوایی دیگر نظیر "ابوغریب" برای ایالات متحده به بار بیاید.
این در حالی است که آژانس‏های خبری غرب پیوسته می‏کوشند تا مسلمانان را به افراطی‏گری و حملات تروریستی متهم کنند و ارائه‏ی تصویری دروغین از مسلمانان حربه ای است که غرب به وسیله آن جنگ‏های منفعت‏طلبانه خود علیه مسلمانان را توجیه می‏کند و در پوشش آنها به ارتکاب چنین جنایات هولناکی دست می‏زند.
...........
برخی از تصاویری که چند سال پیش، از زندان ابوغریب (در عراق) منتشر و موجب رسوایی اشغالگران شد:
....
....
....
....

هیچ نظری موجود نیست: